top of page

Διαχείριση Παραπόνων σε Ξενοδοχεία

Σχετικά με

Το εισαγωγικό σεμινάριο “Διαχείριση Παραπόνων σε Ξενοδοχεία” έχει ως στόχο να δώσει βασικές κατευθύνσεις και συμβουλές για την επίλυση παραπόνων των επισκεπτών στο ξενοδοχείο σας. Τα παράπονα των επισκεπτών σας είναι εξαιρετικές ευκαιρίες ενδυνάμωσης, ανάπτυξης και βελτίωσης των διαδικασιών, των πολιτικών και εν τέλει των υπηρεσιών σας. Επιπλέον, η αποτελεσματική τους επίλυση, μέσα από τρόπους που θα αναλύσουμε, δημιουργεί ακόμα πιο πιστούς πελάτες, ενώ παράλληλα ενισχύει την εταιρική σας εικόνα. Στόχοι Μαθήματος: 1. Να κατανοηθεί η σημαντικότητα ενός παραπόνου, καθώς και τα οφέλη από την αποτελεσματική διαχείρισή του 2. Να αναλυθούν τεχνικές διαχείρισης παραπόνων, καθώς και επικοινωνιακά λάθη που πρέπει να αποφεύγονται 3. Να δοθούν πρακτικά παραδείγματα και συμβουλές επιτυχημένης διαχείρισης παραπόνων

Επισκόπηση

Συμμετέχετε ήδη; Σύνδεση

bottom of page