top of page
Το πρόγραμμα τελείωσε

7 Ιουν 2023 - 7 Ιουν 2023

Κανόνες Συμπεριφοράς στα Ξενοδοχεία

  • 1Ημέρα

Σχετικά με

Το εισαγωγικό σεμινάριο “Hotel Etiquette: Τρόποι Καλής Συμπεριφοράς για Ξενοδοχοϋπαλλήλους” έχει ως στόχο να αναλύσει όλους τους βασικούς κανόνες επαγγελματικής συμπεριφοράς, επικοινωνίας και εμφάνισης σε ένα ξενοδοχείο, οι οποίοι ενισχύουν την αίσθηση της φιλοξενίας, της σιγουριάς και της ασφάλειας στον επισκέπτη. Αυτό το σεμινάριο αποτελεί το Savoir Vivre των ξενοδοχοϋπαλλήλων. Όλα όσα πρέπει να ξέρει ένας καλός ξενοδοχοϋπάλληλος, ανεξαρτήτως τμήματος, για να εξυπηρετεί τους επισκέπτες του ξενοδοχείου του σαν πραγματικός οικοδεσπότης. Στόχοι Μαθήματος: 1. Να κατανοηθούν βασικοί κανόνες επικοινωνίας και συμπεριφοράς που δημιουργούν θετική εντύπωση στον επισκέπτη και δεν τον φέρνουν σε δύσκολη θέση 2. Να κατανοηθούν ποια είναι τα grooming standards που προσδίδουν επαγγελματική εικόνα στον εργαζόμενο 3. Να δοθούν παραδείγματα και χρήσιμες συμβουλές για τηλεφωνική και γραπτή επικοινωνία με τον πελάτη

Επισκόπηση

bottom of page