top of page
Το πρόγραμμα τελείωσε

12 Απρ 2023 - 12 Απρ 2023

Οργάνωση Τμήματος F&B

  • 1Ημέρα

Σχετικά με

Το εισαγωγικό σεμινάριο “Οργάνωση Τμήματος F&B” έχει ως στόχο να αναλύσει όλες τις βασικές ενέργειες που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος F&B στο ξενοδοχείο σας. Αυτό το σεμινάριο περιέχει όλα τα “SOS” του τμήματος F&B, με όλα όσα πρέπει να κάνετε πριν το άνοιγμα, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του ξενοδοχείου και στο κλείσιμο, ενώ παρέχει χρήσιμα tips, λίστες και οδηγίες για καλύτερη οργάνωση του τμήματος. Στόχοι Μαθήματος: 1. Να αναλυθούν όλες οι ενέργειες που λαμβάνουν χώρα πριν το άνοιγμα του ξενοδοχείου, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του και στο κλείσιμο 2. Να δοθούν χρήσιμα tips για την καλύτερη οργάνωση του τμήματος από πλευράς ανθρώπινου δυναμικού, διαδικασιών και εξοπλισμού 3.Να δοθούν check lists που θα σας βοηθήσουν από την πρώτη κιόλας μέρα να εφαρμόσετε με επιτυχία όλες τις ενέργειες και τις συμβουλές που σας δίνουμε, προς όφελος του ξενοδοχείου σας

Επισκόπηση

bottom of page