top of page
Βασική Οργάνωση Ξενοδοχειακών HR Ενεργειών
Βασική Οργάνωση Ξενοδοχειακών HR Ενεργειών

Τρί 19 Σεπ

|

50€ ή ΔΩΡΕΑΝ με Ετήσια Συνδρομή

Βασική Οργάνωση Ξενοδοχειακών HR Ενεργειών

Το Live Seminar “Βασική Οργάνωση Ξενοδοχειακών HR” έχει ως στόχο να αναλύσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες που χρειάζεται να κάνετε στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού.

Οι εγγραφές έκλεισαν
Δείτε άλλες εκπαιδεύσεις

'Ωρα & Τοποθεσία

19 Σεπ 2023, 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

50€ ή ΔΩΡΕΑΝ με Ετήσια Συνδρομή

Σχετικά με το Σεμινάριο

Το Live Seminar “Βασική Οργάνωση Ξενοδοχειακών HR” έχει ως στόχο να αναλύσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες που χρειάζεται να κάνετε στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού. 

Το ανθρώπινο δυναμικό είναι η σημαντικότερη επένδυση που μπορείτε να κάνετε. Φεύγοντας από το ξενοδοχείο, το μόνο που θα πάρουν μαζί τους οι πελάτες σας από αυτό που αγόρασαν είναι αναμνήσεις. Και αυτές τις αναμνήσεις τις παράγουν οι άνθρωποι που δουλεύουν για εσάς. Επομένως, οι κατάλληλες ενέργειες για την εύρεση, την οργάνωση και την αποτελεσματική διαχείρισή τους μέσα στο ξενοδοχείο σας, είναι απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία του ξενοδοχείου σας. 

Στόχοι Μαθήματος:

  • Να αναλυθούν οι ενέργειες HR που αφορούν τον προσδιορισμό των αναγκών και τον προγραμματισμό του ανθρώπινου δυναμικού στο ξενοδοχείο σας 
  • Να αναλυθούν οι 4 βασικές λειτουργίες της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού καθώς και άλλες σημαντικές ενέργειες που είναι στην υπευθυνότητα ενός τμήματος HR
  • Να δοθούν κατευθύνσεις και check lists για την άμεση και πρακτική εφαρμογή βασικών ενεργειών HR στο ξενοδοχείο σας

Βασικές Εκπαιδευτικές Ενότητες:

Το μάθημα "Βασικές Ενέργειες HR και Οργάνωση Προσωπικού στο Ξενοδοχείο σας" θέλει να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα παρακάτω στοιχεία:

  • Προσδιορισμός αναγκών σε ανθρώπινο δυναμικό και βασικός προγραμματισμός: Σε αυτή την ενότητα θα αναλυθούν όλες οι ενέργειες HR που αφορούν τον προσδιορισμό των αναγκών και τον προγραμματισμό του ανθρώπινου δυναμικού στο ξενοδοχείο σας και πώς συμβάλλουν σε αυτό οι Περιγραφές Θέσεων Εργασίας (Job Descriptions) και οι Πρότυπες Διαδικασίες (SOPs). Επιπλέον, θα δοθούν παραδείγματα και πρότυπα δημιουργίας Job Descriptions και SOPs για το ξενοδοχείο σας.
  • Ποιες είναι οι αρμοδιότητες του HR;: Στην ενότητα αυτή θα αναφερθούμε στις τέσσερις βασικές λειτουργίες της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ). Επιπλέον, θα αναφερθούμε και σε άλλες σημαντικές ενέργειες HR. Πώς όλα αυτά εφαρμόζονται σε ένα μεγάλο, σε ένα μεσαίο και σε ένα μικρό ξενοδοχείο;
  • Πώς μπορείτε να οργανώσετε βασικές ενέργειες HR στο δικό σας ξενοδοχείο;: Πρακτικές συμβουλές και check lists για όλα όσα μπορείτε να κάνετε άμεσα όσον αφορά το HR στο δικό σας ξενοδοχείο.

Πώς εκτελείται:

  • Διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας Zoom.
  • Γίνεται επίσης recorded για μελλοντική χρήση.

Τα live seminars είναι διαθέσιμα και για τους χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια Συνδρομή τους χωρίς επιπρόσθετο κόστος.

Προσφορά για εγγραφή μέλους
Γίνετε μέλος και κερδίστε έκπτωση 100% για αυτή την εκδήλωση μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας

Δήλωσε Συμμετοχή

  • Οργάνωση HR

    50,00 €
    +1,25 € κόστος υπηρεσίας

Σύνολο

0,00 €

Μοιράσου το Σεμινάριο

bottom of page